Friday, December 17, 2010

Kuba

  My name is Kuba Kubiak. I’m from Słubice and I’m 16 Years old. I go to the high school in Frankfurt. I haven’t got any sisters and brothers. My hobbies are PC-games but not only them. I really like sport. I've been playing football in a soccer team for 7 years right now. Besides of that I've got a small dog called "Boy". I would like to take part in this project because  it is a great possibility to meet new friends and improve foreign languages

 Nazywam się Jakub Kubiak. Mam 16 lat i mieszkam w Słubicach. Jestem uczniem 10 klasy gimnazjum im. Karla Liebknechta we Frankfurcie. Mam psa Boya. Lubię grać w piłkę nożną, a wolny czas spędzam oglądając sport  w telewizji. Uczę się dwóch języków obcych, a udział w projekcie umożliwi mi „szlifowanie” języków, poznawanie innych kultur oraz mam nadzieję, że zwiększy moje grono przyjaciół.

  Ich heiBe Jakub Kubiak. Ich besuche Karl Liebknecht Gymnasium in Frankfurt Oder. Ich wohne in Słubice. Ich spiele FuBball und Computer. Ich sehe gern fern. Ich habe klein Hund. Er heiBt Boy. Ich bin ein Einzelkind. Ich will auf diesem Projekt teilnehmen, weil ich meine Fremdsprachen verbessern kann. AuBerdem kann ich viele neue Freunde treffen und meine Fähigkeiten entwickeln.

No comments:

Post a Comment